Fredag

Så fort man kommer hem så glömmer man helt av att blogga.
Man har ju så mycket annat för sig. Resan hem från götet gick bra. vi for förbi mormor och morfar som planerat och dom blev jätte glada över att se oss. Synd bara att det vart lite mer än en halvtimme där. Hade kunnat suttit en bra stund och bara surrat bort tiden.
Jaja Idag är det fredag och jag Simone Anita och Petra ska iväg på bilbingo ikväll. Hoppas på att få vinna storkovan.
Kanske min bingotur fortfarande håller i sig.
Sitter på jobbet nu och väntar på att Anita ska sluta klockan 17 hon åker nämligen med mig idag.
Bonzo sitter ute i bilen och väntar på att vi ska åka hem. Bonzo är Anitas nya valp på 16veckor. En liten sötnos.
I helgen så jobbar jag och jag hade ingen lust med det.
Har varit sjuk i veckan och ät fortfarande itne helt återställd. Har svettats som en gris idag för ingenting och blir andfådd för ingenting med. Men jag är för frisk för att vara hemma och för sjuk för att vara på jobbet. då väljer jag hellre att vara på jobbet och tjäna pengar än att vara hemma och förlora pengar. Allt behöver ju inte gå fort.
Har fortfarande inte fått till det helt i lägenheten än. men det blir väl så småningom. Måste at tag i det där snart så jag inte skjuter det framför mig allt för länge.
Näe nu ska jag ta och fara hem. Anita får sluta lite tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0