HEJ!

Ja nu har jag flyttat klart allting till min nya lya.
Tänkte mest tala om att jag lever, och att det inte händer så mycket i mitt liv just nu.
Men jag lever. Jag har ju fått utökade procent på min rad nu så nu går jag 95%. Inte fy skam må jag säga.
Har fått månadslön nu oxå så i augusti så har jag en heeel veckas betald semester. NICE, YES!
Tog i augusti då jag fyller år, för i år vägrar jag jobba på min födelsedag som jag har fått gjort hittills alla år jag har jobbat. Inte för att det är så jätte många men jag vill vara ledig då iaf.
Nästa vecka åker jag, Anita och Kicken ner på en weekend till göteborg, ska åka karuseller tills jag spyr. som jag hittills inte har gjort när jag har åkt karusller. Men nångång ska vara den första.
Imorrn är jag ledig. då ska jag ta och fixa i ordning hör i lägenheten så det ser ut för nånting.
Tror jag ska låna Arnold av Kicken oxå så jag kommer ut och går. Det är lagom motion för mig nu när jag tror jag har ytterligare en förkylning som ligger och spökar i kroppen. Va på gymmet idag men jag orkade fan inte mycket. Men liiite muskler visade jag dock.
Näe men nu vet ni att jag lever. Trivs tokbra i min nya lägenhet och jag har bredband igen...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0