Hemfärd

Nu är vi på väg hem igen. Det har varit en hel härlig helg. Karuseller, öl och trevligt umgänge. Kan det bli mycket bättre. Nu har vi precis åkte förbi mariestad, vi ska svänga in till mormor och morfar på vägen oxå och ta en kopp kaffe. Men dom vet inte om nånting. Tänk vad brydd dom kommer bli när vi ringer och säger åt dom att sätta på kaffebryggaren för att vi kommer snart och hälsar på. Haha synd att man inte får se deras min när vi ringer och säger det bara. Det är dock inte lika roligt att sitta i en bil med världens mensvärk i över 80 mil. Jag tror jag håller på att få tillbaka den där förbannade mensvärken som jag hade förut. Inte alls kul. Jag som trodde den hade växt bort. Jag hoppas det bara en engångs grej den här gången. Annars blir det väl till att börja äta p-piller igen. Näe nu ska jag ligga här så dubbelvikt jag kan och tycka synd om mig själv. Kanske blir en uppdatering lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0