091012

kom hem oskadd från vemdalen. Hade kunnat stanna där i en vecka till.
Sä jävla härligt. Går knappt att förklara i ord, det ska upplevas.
Mycket snö kom det oxå en till anledning till att man vill vara kvar.
Men vi ska åka upp en vecka i april och åka skidor och gå på vårforum.
Då har man ju 4månader på sig att spara pengar och få i julklapp.:)
Nu ska jag alldeles strax åka och jobba. Kände mig inte alls för pepp på det idag men vad gör amn inte för pengarna. Ska vara på båda sidorna inne idag och då brukar tiden gå fort.
Imorrn skulle jag ha varit ledig men då ringde dom och frågade om jag kunde följa med en brukare på HC klockan 8 och då ställer man ju så klart upp. det lär ju inte ta allt för lång tid kanske. Hoppas jag.


Nästan hela gänget samlat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0