091124

Idag fyller min kära mor 45år. Grattis till henne!

Jag har fått en ny favorit låt. Bad romance med Lady Gaga. Så jävla bra!

Ja jag jobbar och står i som vanligt. Fortfarande inte så många timmar om dagen men jag hoppas på fler nu när det börjar ryktas om en massa sjukskrivningar på jobbet. Man har ju en god chans.:)
I helgen rättare sagt på lördag så är det dans på bygdegården här i byn. jag ska självklart dit.
har sån tur att jag jobbar 7-11 på lördag coh 16.30-21.30 på söndag.
Så då kan man ju även ta sig nån öl. Me like.
Imorrn är jag ledig och då ska jag fortsätta och fixa och dona lite här hemma.
Det är dax att jag får till det här nu när jag har bott här i över ett halv år.:/
Näe nu har jag inte så mycket vettigt att skriva, kommer av mig med mitt skrivande när jag väl sätter mig här.
Aja. Har ni några funderingar så får nu väl ställa dom då.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0