091126

Om en halvtimme är lönen inne på kontot. En del av dom pengarna är bara in och vänder i princip.
Men jag får ju mer i lön den här månaden än vad jag fick förra och det gillar jag.
Som ni ser så har jag en ny blogg design det har jag Stella att tacka för.
Och det är mången tack jag giver henne.:)
Är super nöjd.
Den här dagen har spenderats med Kicken hela dagen.
Vi har varit i stan tvättat min bil och handlat, eller kicken har handlat och jag har bara hängt efter som ett bihang eller liknande. Sen så skulle han fixa min bil och då städade jag åt honom. Men istället för att fixa min bil så fixade han pappas bil. Men städat fick ha iaf. Men han bjöd på mat och det gillar jag stort eftersom jag hatar att laga mat till mig själv. Fastnade där framför tv till tio då jag kom på hur mycket klockan va och bagav mig hemmåt.
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå tolv så jag kan betala mina räkningar och ha det gjort.
Imorrn blir det jobb 13-21.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0