091130

Ja nu är det snart december oxå.
Måste tiden gå så jävla fort?!
Jaja, va en kanon kväll i lördags. Mycket folk som jag hade hoppats på.
Det är dax för mig att gå till doktorn igen. Magen den vill inte alls med mig längre. Och mina fina magtabletter är snart slut. Det är inge bra om magen ska fortsätta dumma sig som den gör nu.
Så det är väl snart dax att bita i det sura äpplet och gå dit.
Har varit ledig idag. Va in till stan en sväng och handlade med Simone och skjutsade hem mamma efter det.
Jag är en mycket snäll dotter.:) Lite självskryt får man väl ha?
Näe har inte så mycket vettigt att skriva egentligen.
Sitter och väntar på att Simone och Mattias ska komma hem så vi kan spela det nya östersundsspelet som jag köpte idag. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0