091003

Håller på att bli sjuk.
Igår på jobbet hade jag ont i hela kroppen, huvudet kändes som att det vägde 7ton och ögonen sved som fan.
Idag när jag vaknade så räckte tydligen inte det för då hade jag mensvärk oxå.
Fan allt på en gång.
Ikväll ska jag oxå jobba. Ska vara ute i hemtjänsten då. Hoppas att kvällen går fort så jag får hem och sova snabbt. För imorrn bitti ska jag iväg och jobba igen. Har som inte tid att vara sjuk nu.
Måste jobba ihop lite pengar så man kan ha roligt på höstforumet i vemdalen. För dit ska jag och Simone, jennie, Mattias, Patrik, Olle och Marielle. Och det kommer bli skit kul. Hoppas jag iaf. Men det blir vad man gör det till.
Stugan är redan bokad så det finns ingen återvändo. Det ska va dödsfall eller att man är dödsjuk eller nått liknade.
Näe nu kanske man ska göra lite nytta. Johan kommer hit snart och snikar snus av mig efter det tror jag att jag ska gå hem till mamma och äta cholkadsnittar. MUMS!

Mina små älsklingar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0