091008

Oktober är kommen och det har kommit snö två gånger redan.
Me like. Nu vill jag ha vinter. Så man kan köra skoter, pimpla, grilla korv i nått vindskydd och bara mysa.
Hoppas den här vinter blir lika bra som förra om inte bättre.
Kom snö kom. Det är så tråkigt nu när det är så grått och trist innan den riktigt snön kommer.
Vinterdäcken sitter på så det är bara för snön att vräka ner.
Får jobba lite grann fortfarande. Har varit på sjukhuset två dar irad nu med en brukare och ska dit imorrn oxå.
Man får ta det man får nu känns det som. Inte vara kräsen här inte.
Men jag fattar inte att man blir så trött av att sitta på sjukhuset. Det är ju inte precis jobbigt att sitta där eftersom man inte behöver göra nånting viktigt, för det gör ju sjukhuspersonalen.
Näe nu ska jag vänta på att Petra kommer hit så vi kan åka och köpa glass som hon har tjata om sen imorse.
Olle ska köpa mat oxå. det är hans tur att laga mat. Så då blir det snabbmat.
Spelar ingen roll för mig bara jag får mat så jag inte blir sur och grinig.
Det vill vi inte vara med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0