091012

Ska snart ta och åka iväg med ett par stycken barn till ridskolan eftersom Kattis är sjuk.
Det va hon som skulle ha skjutsat dom egentligen. Men man får ställa upp eftersom hon har varit så snäll och ställt upp förut med att skjutsa mig på jobbet och in till stan när jag höll på att ta körkort. Ja hon ställer ju fortfarande upp om man ber om hjälp.:)
Jag må ju ha samlat ihop hur mycket pluskarmapoäng nu så det finns inte. Låna ut bilen till Anita och Kör henne hittan och dittan. Senast idag körde jag henne för hon skulle klippa sig och hade inga vinterdäck på sin bil. Och det har ju kommit ännu mera snö nu. Me Like!
Är ledig nu tills på fredag kväll vad jag vet iaf. Ringer dom så jobbar jag ju självklart.
Behöver ju alla pengar man kan få nu när man har levt fattigt ett tag.
Nu är det inte länge kvar tills det är höstforum. Fan va jag längtar. Hoppas att det kommer bli roligt.
Näe nu ska jag ta och göra klart innan jag ska köra ungarna in till torvalla.


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Man skall inte förvänta sej tillbaka något när man tror på karma och räkna karmapoäng, då blir man lika olycksdrabbad som mej! :)

2009-10-12 @ 20:06:31
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0