091016

Nu har jag gjort nått som jag ska ha gjort i 4 år eller mer.
Jag har beställt en namnskylt som jag sak ha på jobbartröjan.
Och om man bloggade om dom så fick man skylten gratis. Me like.
Och så svårt är det ju inte att blogga om att man har beställt en namnskylt.:)
Beställde den från http://skyltmax.se/ så om ni är sugen på en namnskylt eller nån annan slagsskylt så gå in där.
Va inte så farligt dyrt heller och det gillar ju alla.

Annars så ska jag jobba idag klockan 16.
Imorrn och på söndag ska jag oxå jobba kväll. Vet inte riktigt hur men det får jag ta reda på när jag kommer dit idag. Vet ju iaf att jag ska jobba och det är ju bra.
Ja nu har halva oktober gått oxå och det gillar jag ännu mer för då är det snart löning. Och då får jag pengar.
Det kommer kännas konstigt att man inte behöver vara fattig längre. Nu har jag ju levt snålt i två månader.
Nu har jag inte så mycket mer på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0