091030

Snart är oktober slut och november börjar. Snart är det ett nytt år.
Fan va tiden går fort när man har roligt.
Jag har blivit med ny bil.
En nissan den känns jätte liten gämfört med volvon min.
Men den går ju lite billigare iaf och det är ju bra. Kicken ska fixa till volvon så jag får köra nissan istället så länge. Funkar för mig.
Ska jobba hela helgen. Men bara kvällar så lite ska man fäl hitta på iaf.
Får se vad Johan och dom ska hitta på om man kan hänga på.
Ska väl ta och börja göra mig i ordning för ett kvällspass. 13-21.30.
Och snart är det dax för höstforum oxå. Jag är pepp som fan. Längtar så inåthelvete och hoppas att det blir en nice helg utan sura miner. Dom som är sur ska jag låsa in i en garderob och jag hoppas att dom gör det med mig oxå om jag är sur. Men det händer ju inte så ofta som tur är.


Kommentarer
Postat av: Simone

"det händer inte så ofta som tur är" .. TSS ! Nu på senare tid har du ju vart sur och grinig :p Men jag hoppas att all grinighet försvann då, så är det bara glada miner i Vemdalen :) Och du, ta inte det här personligt. ;)

2009-11-01 @ 21:13:42
Postat av: Camilla

Det är vitt ute idag Sandra, det hoppas jag ska göra dig glad. Sköt om dig ialf.



//Camilla

2009-11-05 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0