090903

I natt fick jag äntligen sova! Såg ju igår varför jag inte har kunnat sovit, det var början till fullmåne, jag är inte som alla andra och sover dåligt när det är full måne utan precis innan det blir fullmåne. Men vem fan har påstått att jag är normal.:P Va iaf skönt att få sova ut, sov till halv tolv.
Idag så funderar jag på om jag ska städa och så där. Men det blir itne innan jag har varit till en brukare och städat. Chefen ringde igår och frågade om jag kunde följa med min syster och städa där eftersom alla andra i hemtjänsten skulle på nå uppköpningsmöte. Och eftersom jag är timvikare nu och bara har 42,5% så tar jag ju självklart på mig det. Synd bara att det är hos den som det är jobbigast att städa hos.
Men sen så blir det fanimig städning, ska kolla om det finns nån tvättid oxå. Börjar tryta på kläder.
Imorrn ska jag åka och besiktiga vanen i järpen. Halv tio har jag kommit på att vi måste åka så vi har gått om tid på oss. Tänker inte göra om misstaget att komma en kvart försent som förra året.
Igår spelade Jag, Mattias, Simone och Olle Östersundspelet, fan va länge sen det va man spelade det.
Och bara att tilläga så vann jag.:) Vad annars, tur i spel otur i kärlek.:P
Har oxå lagt till förslag att jag ska köra på lördag. Har fortfarande lite ångest efter lördagens bravader.
Näe nu kanske man ska ta coh äta lite frukost och klä på sig för nu kan nog Anita ring anär som helst och säga att vi ska städa.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Simone

Det var bara tur att du hamnade på LT hörnan, och att jag inte orkade spela med dig längre. Hade jag inte lagt ner mina aktier och bolag så hade jag nog tagit dig med storm ! Din demon :P

2009-09-05 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0