090910

Nu har snart halva september gått oxå.
Jag klarar mig rätt bra utan pengar. Det va tur att jag hann fylla på frysen innan pengarna tog slut.
Ikväll ska jag titta på Idol hemma hos Anita.
Sverige vann fotbollen igår och det va ju tur. Bra att det blev ett självmål där.
Sitter nu och väntar på att Olle ska komma.
Ja nå mer roligt har jag nog inte att berätta.
Verkar iaf inte bli nån norgeresa på ett tag. Anita Marielle Chatrine och Olle har suttit och ringt runt idag till typ halva norge och fått en svar att dom ska ringa tillbaka om en månad.
Men jag får fortsätta på min 42,5% rad ett tag till eftersom den andra halvan är sjukskriven så det går ju ingen nöd på mig än. Berättade även för Berit idag att 5 av hennes vikarier försvinner om vi får ett jobb i Norge.
Hon såg lite besviken ut men vad förväntar hon sig när det inte finns nå jobb här hemma.
Blir det inget norge så tror jag att jag ska åka ner till Mormor och Morfar och söka jobb lyckan.
Man måste ju passa på medans man kan. Kanske är nån av dom som ska med till Norge som vill hänga på ner dit oxå. Ja vi får se vad tiden utvisar. Jobb måste man ju ha för att kunna leva.
Ja blev ju ett halvlångt inlägg iag.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0