090920

Det har varit en lugn helg på alla sätt. Lungt på jobb fronten eftersom jag bara har fått två krot kvällar i fredags och ikväll. SÅ igår va jag ledig. Min lediga dag spenderades med Anita och Olle i Birsta city, på IKEA. VI strosade runt där i två och en halv timme innan vi var färdiga. Sen gick vi och åt en pizzabuffé eftersom Anita hade svulldag så tog vi det fettigaste vi kunde hitta. Och gott va det.
Kom hem vid 5 tiden så man hann knappt sätta foten innan för dörren innan man skulle gå igen för klockan 6 så hade mamma ljusparty. Hittade två par nya ljusstakar som jag vill ha. Dom va jätte fina. Sa till mamma att det snart är jul men jag tror knappast hon köper dom åt mig eftersom hon redan tycker jag har mer än tillräkligt med ljusstakar. Men hoppas går ju. Efter ljuspartyt iaf så kom Anita och hämtade upp mig hos mamma och vi for upp till Daniels stuga i Ångsta åt lite mat drack nån öl och hade det mysigt. Linda och Christer kom förbi en sväng och surrade lite. Sen kom Olle och då spelade vi lite spel innan jag och Olle åkte hem och la oss. Jag hann knappt lägga mig ner i sängen innan jag hade somnat. Men då låg man iaf inte och vred och vände på sig i flera timmar som jag har gjort dom senaste dagarna. så det va skönt.
Nu väntar jag på att Simone och hennes lillebror Magnus ska komma upp, Magnus skulle låna mitt PS2 och spela lite och jag och Simone tänkte ta några rundor 10 000, får se om Olle kanske vill vara med om han vaknar nångång. Men nu så blir det lite frulle.
Tack och hej för mig.


Kommentarer
Postat av: Simone

Looohoser ! :D

2009-09-20 @ 16:02:50
Postat av: Chatrine

Pizzabuffe? Varför har jag aldrig, i mitt 21åriga liv hört talas om pizzabuffe? GAAAAH!

2009-09-22 @ 12:28:34
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0