090923

Sitter och försöker komma på en massa olika uppdrag som man ska ha under tallriken.

Är bjuden på 30årskalas på fredag och då har jag fått det i uppdrag. Det luraiga i det hela är att det är runt 30-40pers som är bjudna och det ska helst vara så mycket variation som möjligt. Okey om det är två stycken som har samma grej men det kan inte direkt vara 5 stycken som har samma. har kommit på 9stycken olika hittills men det är fan ingenting. Är det nån som har nått tips så är ni välkomna att höra av er till mig snarast. Innan fredag kväll gärna, för då ska allt vara klart.

Annars så händer det inte så mycket. Jobbar yttert lite. Har nu en oönskad minisemester till nästa torsdag. Kommer det jobb så tar jag det gärna bara det inte är i helgen. Bara för att jag är timmis igen betyder inte det att jag jobbar varje helg. Okey nångång kan man säkert hoppa in men inte varje helg, det vägrar jag.

Imorrn ska jag iväg till Fanbyn och kolla om jag är smart angående en ljudanläggning till festen. Hm det kan bli väldigt spännande kan jag lova. Känns ju bra att folk har förtroende för mig men vi får se hur det går.

Fan vad jag hatar att vara fattig. Nu har jag inte haft nå pengar på nästan en månad, visst jag lever men det börjar verkligen tryta i både kylen och frysen. Tycker inte om det här. Jag är van att ha iaf lite pengar under månaden och vara utan i slutet men inte hela jävla månaden. Ja men jag klarar mig alltid, av nån konstig anlednign. Kan kanske bero på att jag har snälla personer i min omgivning(familj och vänner) och ett jobb som man kan snika lite mat ifrån när alla gammlingar har ätit. Jaja nog med gnäll nu ska jag ta och leta vidare efter lite uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Chatrine

HAHA, men egentligen va vi ju så jävla smarta! Haha och man ska va självsäker, det har jag lärt mej på sistonde,och det tänkte jag ta till där och bevisa att jag är det, synd bara på svaren.. :p Ja, laga den du så kan vi ut å busåka lite grann :)

2009-09-24 @ 09:28:25
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: Simone

Men snart lilla du, så får du se mat i både kylen och frysen igen :)

2009-09-24 @ 13:11:19
Postat av: Anonym

Att sno mat från dom gamla, uscha vart är världen på väg?

2009-09-30 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0