Great Lake Run 2009

Igår va det great lake run! Alltid lika kul, det går bara inte att missa.

Jag har ju varit med alla år förutom ett sen jag fyllde 16 och det är ju som en tradition att man åker iväg nu en gång om året ett gäng i en bil.
Året jag missade var förra året då låg jag sjuk med högfeber, men jag va på vippen att följa med iaf men det hade jag aldrig orkat, och som tur va så tog mitt förnuft överhanden och sa åt mig att stanna hemma och krya på mig. Ja igår då körde jag eftersom jag inte hade några pengar och chauffören blir ju bjuden på allt, man får inte vara dum heller. Och det va ju en upplevelse tur att man inte umgås med så där mycket fulla männiksor nykter så ofta, för det skulle jag aldrig palla. Är jag så där jobbig när jag är full? Det hoppas jag verkligen inte för då ska jag tamefan överväga att bli nykterist. Ja dom i min bil va ju snälla som nå lamm,eller det kanske var en överdrift, men det finns ju alltid andra som är värre.
Jag fick ju till en av vårat lags högsta poäng på 8. Jag skulle kasta en grej till en bil(en kolv eller drivaxel) så långt som möjligt. Det fanns tre olika storlekar, jag tog den som det stog brudar på eftersom jag är en brud. Då kunde jag utnyttja min styrka lite grann.:P
Ja det va många roliga stationer. Jag ska lägga upp bilder på bilddagboken så fort jag hittar sladden till kameran.
Fattar inte vart den har tagit vägen riktigt. Undrar om Anita har den?
Ja men iaf nästa år tar vi nya tag. Längtar redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0