TRÖTT!!!

Tror jag avlider snart! Hatar när jag har dom här perioderna när jag inte kan sova. hoppas att de bara va inatt.
Klarar inte en natt till. Gamlingarna frågade om jag hade vaknat på fel sida idag eftersom jag va så förvirrad.
Vadå vaknat på fel sida jag har fan inte ens somnat inatt. USCH!
Nu håller Anita på att kolla hur det ser ut med jobb i norge för oss. Verkar rätt lovande iaf, håller inte att bara jobba nå korta pass då och då. Fan är så fattig såå det finns ju inte. Köpte mig ett paket ciggaretter idag och en trisslott så nu har jag lite mer än en hundring kvar att leva på den här månaden, hoppas på att man vinner nått på trissen en tusen lapp eller två eller kanske fler skulle ju inte sitta helt fel.
Åh varför kan inte jag vara en av dom människorna som kan gå och lägga sig mitt på dagen och ta sig en powernap. Skulle verkligen behöva det idag men jag får så dåligt samvete att jag inte somnar hur som helst.
Kanske ska åka och hälsa på Bettina en sväng. Fick ett sms om att han saknade mig. Hur gulligt är inte det då?!:)
 Ja jag ska fan åka och hälsa på henne lite tidsfördriv om inte annat.:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Något på g mellan dig och Olle? :) är du kär? :) är du lycklig? :) är du glad? :D

2009-09-02 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0