1Augusti

Då va denna yra över. Inte för att jag har varit på själva yran men ändå.
Man va ju på stråket i tisdags och igår va man där på dagen.
Mormor morfar mamma petra anita och jag. Åt lite på stråket och sen gick vi vidare till tivolit. Jag anita och petra vart som barn på nytt och åka massor av karuseller. eller ja dom roliga. Anita höll på att dö så hon hoppade över den roligaste.:) Sen spelade vi lite och jag vann tre hattar.:P Köpte mig även en tshirt som det står kicken i rosa och ett hjärta.:) Så igår så hade jag på mig den och kicken hade på sig den som det står Sandra på som han köpte förra året. Ganska sött faktikst.
Ikväll är det dax för jobb igen. Jobbar ända tills på onsdagmorgon då är jag långledig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0