100205

Jag har lyckats gjort en Chatrine.
Som tur är så kör man ju traktor så den gick knappt sönder.
Det enda som hade lossnat lite grann va den lilla plast grejen som sitter längst fram under kofångaren.
Men den startade som en klocka även fast den har legat i diket hela natten och morgonen.





Men nu är den uppe på vägarna igen.
Eller den står på hemgårdsparkeringen eftersom jag va tvungen att ta Kickens bil imorse för att ta mig till jobbet.
Ikväll ska jag iväg till Daniels stuga en sväng kanske dricka en öl eller två.
Fler blir det inte eftersom jag börjar jobba imorrn klockan ett.
Men man behöver ju inte sitta hemma och mögla bara för att man jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0