100117

Långt mellan uppdateringarna nu.
Vi är snart inne på den andra månaden på det nya året. Tiden går fort.
Jag har hunnit med att vara sjuk redan iår oxå.
Har varit sjuk hela den här veckan. Men imorrn börjar allvaret igen.
Ska jobba 7-16 imorrn och vi ska ha personalmöte. Hoppas alla kommer och att jag är lite irriterad så att jag törs öppna käften och säga det jag egnetligen vill säga.
Livet leker iaf för mig för tillfället. Kärleken sprudlar.:)
Näe nu ska jag fortsätta kolla på Johan Falk - vapenbröder, sen ska jag väl försöka sova eftersom klockan ringer imorrn klockan 06.00.
Ja det finns inte så mycket att skriva. Men en liten uppdatering kände jag att jag va tvungen att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0