12juni

Har blivit tokförkyld. Har plågat mig själv på jobbet i två nätter men då har jag inte varit så förkyld som jag är idag. Om det inte hade varit för den här jävla förkylningen så hade jag fått jobbat två nätter till men jag känner att jag inte orkar. Måste försöka kurera mig lite. Jag försöker med den traditonella supa bort bakterierna metoden. så får vi se om den funkar. Är inne på mitt första glas nu. Och sen så är det ju ingen som tackar mig för att jag smittar ner gamlingarna heller.
Ikväll blir det kanske brännboll men det känns som att jag ska ta det lite lungt. Annars kommer jag att dö av hjärtattack eller andnöd eller nått liknande. Och det vore ju kanske lite dumt även fast det säkert finns dom som önskar det.
Kicken han är en man som lyckas med det mesta. Igår hade han halkat på stigen när han va ute mer Arnold och slagit hål i hakan. Jösses säger jag bara. Men han kom förbi jobbet en sväng när han hade lite att göra och sa hej. Han körde min kära bertil han går som en klocka nu. MMM i love min bertil.
Han har även börjat rostlaga min kära bil. Och när jag får lön ska jag köpa lite vit lack och spackel och vad det nu mer va. Sen kommer jag att ha rosa detaljer på min bil den ska bli så fin.(typiskt mig) Nu är det fler än jag som uppskattar min bil när man har åkt runt i Kickens mazda ett tag.
Näe nu ska jag väl kanske hitta på nått annat.


Kommentarer
Postat av: Simone

Uppdatering nu Baddaaah !! :)

2010-07-01 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0