1Juni

Härliga väder!
Skulle väl egentligen ha sovit i någon timme innan man ska iväg och jobba en natt till. Men det vill man ju inte när det är så här fint. Hade ju varit skönt att få ta sig en kall öl ute på ballen men det får vänta tills på torsdag då jag går av på morgonen.
På fredag tar Petra studenten. Herre gud det är fyra år sen jag gick ut. Jag känner mig gammal.
Men men det ska firas och det kommer firas mycket eftersom även Jeanette kommer upp för hennes skull.
Det är riktiga vänner det. Bettina va oxå sugen att hitta på nått. Eftersom det va ett tag sen hon drack för hon har ju fött barn på löpande band. Nej då skämt åt sidan men det va ju barn med i bilden iaf. Så det kan kanske blir en girlsevening.:P
Det skulle ju vara skit kul.
Jag vill ha ett hus. Tänk att få gå runt och påta på med sin trädgård eller nått annat på SITT eget hus.
Jag söker och söker. Hittade ett i rätan som va nyrenoverat både utvändigt och invändigt för enbart 575 000. Felet va ju att det låg i rätan och när jag skulle drägla lite till igår så fanns det inte så det verkar vara nån som har nappat på det billiga priset även fast det låg i rätan.
Näe nu ska jag vänta på att hjärtat ska höra av sig så och vara hungrig så vi kan laga lite mat.

Och nu får ni inte dö av chock för att jag har skrivit två dagar i rad. (är faktiskt lite i en chock själv faktiskt)
Men gör det inte till någon vana.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0