8juni

Natten i natt gick rätt så bra. Va inte så trött som jag trodde att jag skulle vara eftersom jag inte hade sovit nånting innan jag begav mig och klev upp halv tolv eller nått.
Va ju med Petra in till stan så hon kunde utnyttja presentkortet hon fick när hon tg studenten i fredags.
Några nya plagg vart det så nu är det storasyster som kan låna kläder istället för tvärtom som det har varit i alla tider.:)
Sov iaf till halv fem idag förutom ett liten avbrott vin kavrt över ett när chefen (som inte har nån koll) ringde.
Chefen- Kan du följa med en tant på ögon på torsdag? Ja jag tänkte eftersom du hade varit med henne förut
Jag- Jag ska jobba på torsdag redan.
C- Jaså ska du det?
J- Ja jag jobbar natt då.
C- Ja just det ja.
Snacka om noll koll.
I torsdags ringde hon mig fyra gånger på mindre än en timme. Snacka om tjorvig chef.
Jaja kanske inte så intressant.
Nu ska jag äta lite mer piroger som hjärtat har gjort. Innan man ska iväg och jobba igen.
Imorrn ska jag in till stan en sväng med Monika. Så då blir det inte mycket sova av eftersom jag ska vara hos henne i brunflo vid tolv. Men vad gör man inte för sina kära vänner.
Fick ett glädjande besked idag iaf. Skattepengarna ska komma den här veckan.
Välbehövligt? JA!
Näe nu ska jag sluta pladdra på om ingenting viktigt och äta piroger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0