31Maj

Livet ordnar alltid upp sig.
Sist jag skrev så hade jag fått mindre timmar på jobbet.
Men nu är dom fler och jag jobbar natt.
Fin fina pengar.
Ska snart iväg igen kommer bli en lång natt eftersom jag inte har hunnit sovit nånting idag och vaknade runt elva.
Men men det brukar gå endå.
Har spenderat mesta delen av dagen i stugan i det fina vädret.
Synd att det har blåst men jag har lyckats bränna pattarna iaf.
Det är det dumma med att det blåser man känner inte att man bränner sig.
Men det känns lite nu men inte så mycket än. Att man inte har lärt sig efter 23 år.
Jaja annars då.
Ja tyvärr så är det en massa saker som man inte riktigt förstår själv som har hänt och mer behöver vi inte gå in på det. Men dom personerna beter sig iaf som att dom är kvar i förskolan.
Men men jag är lika lycklig utan dom och man märker ju att man har riktiga vänner som inte snackar en massa skit om en bara för att man inte är där.
Näe nu så ska jag ta mig en rök och åka på jobbet.
Ska även försöka bli bättre på det här med bloggandet för jag vet ju att det är folk som följer den troget.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0