24 Oktober

Snart är den här månaden slut oxå.
Varför ska tiden gå så himla fort.
Måste plocka ur det sista ur lägenheten innan den 1november. Och jag som inte har haft bråttom för fem öre.
Men nu börjar det brännas lite i knutarna.
Jaja Petra ska iaf städa och det är ju bra för det är det västa.

Ikväll ska jag spela bingo. Nu har jag blivit en sån där jävla bingokärring.:P
Men jag tycker faktiskt det är kul.

Måste ta och rycka upp mig lite. Har kännt mig så himla nere den sista tiden men jag försöker hålla humöret uppe och inte dra ner alla runt omkring mig. Jag tror jag har lyckats iaf?!

Tror jag ska ta och packa upp en av alla kartonger så jag kan packa i den imorrn igen efter jobbet.
Har kort dag imorrn och det är ju skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0