Fredag!

Tonight gonna be a good night, tonight is gonna be a Sandra och Bettina night.
Bättre kan det fan inte bli! Vi ska dricka vin och umgås. MYS!

Idag har jag jobbat och varit lite osams med en av mina brukare, men det verkar som jag lyckades smöra in mig med att göra en macka och koka kaffe iaf.:)
Hon hade nämligen inte nämnt nånting om det till nån av dom andra som va dit och det är hon expert på annars.
Så man kanske slipper få ett samtal av chefen och höra hur värdelös man är på måndag. Nej förhoppningsvis så har hon lärt sig hur den här damen är.
Imorrn står det åter jobb på schemat. Men börjar inte förän halv sex, och jobbar till halv elva. Kommer bli en seg söndag då jag börjar sju och jobbar till fem. Men men.

Jag är så sjukt jävla sugen på att göra min tattuering nu! Skulle nästan ha kunnat satt mig i bilen ikväll och åkt till sundsvall om jag visste att hon kunde ikväll. Varför slyttar min tattuerare till sundsvall nu för? Blir galen!(galnare)

Nu ska jag ta och försöka göra mig lite snygg och sen ska jag åka och hämta mitt morfin (Bettina) i brunflo.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du fick en kanonkväll!



Haha, du behöver inte bli blåval, det är inga mammakläder :P Köpte helt vanliga klänningar i någon storlek större än jag brukar ha.

2011-04-16 @ 08:35:06
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0