Köket!

Äntligen har vi börjat med att göra om köket.
Det har ju varit på tal länge men nu är vi äntligen på g.
Började med att tvättat skåpluckorna och panelen och det var tydligen välbehövligt för vattnet blev alldeles grått även fast jag bytte vatten lite då och då.
Vi har oxå börjat måla panelen och lister. Det här kommer bli skit najs när det väl är klart.
Jag har hittat en skit häftig tapet som vi ska ha ovanför panelen. Sen ska vi måla bänkarna gråa, ha grått kakel ovanför diskbänken och måla spegelramarna på luckorna gråa oxå. Fan va jag längtar tills det är klart.
Nu sitter jag här medans gubben får fortsätta måla. Jag vart så jävla trött så jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Vadå pensionär?!

Idag fyller ju Puttris 20 bast oxå. Herre gud vart tar tiden vägen.
Tyckte det va nyss jag fyllde 20 men det va visst snart fyra år sen.:/

Imorrn är det sista april och det firas med nära och kära, med grillning och lite alkoholhaltiga drycker.
Såg en bild på vad Anita hade handlat och jag tror vi kommer få träffa på hennes drake imorrn. Det kan ju bli skoj.:)

Nu ska jag hjälpa hjärtat med det sista för idag sen ska jag tvinga med honom ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jeeeees, anitas drake!!!

2011-04-30 @ 09:59:34
URL: http://petraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0