Påsk!

Visst är det jesus återuppståndelse man firar då va?
Har för mig det iaf. Nått med Jesus har det att göra iaf.
Jag firar inte påsken för jesus utan för godiset och maten.:P
Haha inte så otippat.:)

Igår grillade vi lite kött ute på grillen.
MUMS! Varför är det så jävla gott med grillat?
Njöt som bara den. Drack några glas vin, Bettina kom och sa hej, vi umgicks och hade det trevligt.
Sen vart jag så jävla trött. Kollade på klockan den va kvart över tio. Haha, pensionär.:)

Idag ska jag och hjärtat iväg på påskmiddag hos mor och far och resterande av familjen.
Trevligt trevligt.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Lite vin ikväll igen kanske.:P
 Alltid gott med vin ju.:)

Nästa helg är det sista april!
Woho!


Kommentarer
Postat av: Petra

Rätta anledningen att fira påsk måste ju vara påskskinkan...kan inte tro annat.

Vi har äntligen frisknat till nu, så säg till om du har tid någon dag och vill ses :)

2011-04-24 @ 09:54:42
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0