PMS!

Kan jag tala om att jag hade igår.
Har aldrig haft det så där tydligt som igår. FYFAN säger jag bara!
Hade bara lust att slå ihjäl någon och samtidigt gråta.
Va till Bettina en sväng oxå. och där vart det extra tydligt. Skulle måla vattenfärg med Alexandra medans petra och Bettis va ute och rökte. Alex ska måla på exakt samma ställe som mig använda samma färg exakt samtidigt och ha penseln i glaset exakt samtidigt som mig. I vanliga fall hade jag bara flinat åt det, för när det gäller barn så har jag en lång stubin. Men igår då hade jag bara lust att strypa ungen! Och jag menar inget illa för jag bara älskar bettinas barn men igår hade  jag den känslan.
Sen så va det jobb på schemat. Går in på hemgården och ska fika lite och anita kommer oxå in. Chefen är kvar och sen börjar hon och bosse disskutera rökning hur farligt det är och så vidare. Jag tänder på alla sjuttioelva sylindrar, för varken bosse eller berit har rökt eller snusat själv så dom har ingen aning om hur det är att vara rökare. Jag vräker ur mig hur farligt det är med allt egentligen om man ska hårddra det hela. Men lyckas hålla mig och säga det jag egentligen skulle vilja vräka ur mig. (Och det tänker jag inte ens skriva här för det är inte snällt.) Till slut så säger jag iaf bara att vi inte ska disskutera det där just då eftersom jag är på skit dåligt humör. och alla ger sig. BRA tyckte jag och hade lust att strypa både bosse och berit, men gick därifrån istället. Tur att jag kunde styra mina känslor någorlunda iaf.
Efter det när jag hade fått skrika av mig lite så kändes det lite bättre. men det hade känts bättre om jag hade fått röka ett paket cigg eller liknande men det gjorde jag inte.

Har varit rökfri i en månad och tre dagar nu!:)

Köpte även lite nya blommor igår. Tycker mitt liv har varit alldeles för grått invändigt så igår så skönades det upp lite med grönt. Eller iaf i huvudet för jag har inte planterat dom förän idag. Men nu är det lite finare här hemma.
Jag och Kicken har även börjat rensa bort lite skit som vi har tusen av. Så i förrgår så rensade vi ur köksskåpen på tusenmiljonertals muggar och annat skit, och jag köpte nya. För nu ska vi börja på Vårat och inte Mitt och Ditt, för lite så blir det eftersom man hade sitt innan man flyttade ihop. Men nu ska det bli vårat.
Ska bara få ut svärmor från nedreplan oxå, så vi får hela huset för oss själv. Hur svårt ska det vara att hitta en jävla lägenhet?!
På ett halvår så borde man ha gjort det iaf!

Näe nu ska jag vara lite social med Petra och Doris som är här.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahahaha ! Älskade PMS ! :D

Bra att du har varit rökfri, visst känner man sig fräsch ?! :) Puss !

2011-04-13 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0