Slarv

Ja jag vet. Jag har varit slarvig igen och inte bloggat.
Men ni fick ju faktiskt två inlägg i två dagar.:P

Igår va jag och en del andra och sa hejdå till Fredrik.
Tungt va det, men nödvändigt. Nu kanske man har insett att han faktiskt inte kommer att stå på jobbet en dag när man kommer med sin "busflin". Men det kändes inte som att det va han som låg där framme i kistan, inte ens när man gick fram och sa hejdå. Huvva inte ett öga torrt men va fan hade jag räknat med då.
Hejdå Fredrik Vila i frid och skratta inte för mycket åt oss här nere.:)

Har även varit ner en sväng till simone och mattias och hälsat på. Det va förra veckan.
är alltid lika kul att överraska dom.:)
dumpade petra där nere då och åkte ner igen på fredagen och tog med min kicken och hade det mysigt, på lördagen åkte vi hem igen eftersom jag har ett helg jobb. Måste vara där en helg framöver. Det blir bra det när jag byter jobbarhelg och jag och simone jobbar samma helger.

Idag tog jag med mig hjärtat, mamma och petra på en snabb visit till dollar store i svenstavik.
Inföskaffade mig lite bra att ha grejor som shampoo balsam och tvättmedel mm.
500 spänn slutade kalaset på iaf.

Näe nu tror jag att jag ska ta och dricka lite kaffe.
HÖRS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0