Söndag

Tråkiga söndag, har inte gjort ett piss idag. Som vanligt på en söndag.
Tog och for in till brunflo och köpte pizza för varken jag eller hjärtat orkade laga nån mat idag.
Ikväll är det bingo i fåker igen. det är väl det enda jag brukar göra på söndagar. Spela bingo.
Tänkte försöka dra in lyckonummret och enraderspotten ikväll. Men det lär jag ju inte vara ensam om antar jag.
Men jag blir glad bara jag vinner tillbaka det jag spelat för oxå.
Det är iaf ett tidsfördriv på en tråksöndag.

Imorrn är det back to work igen. 7-16. Så då får nog Arnold vara hos sin dagmatte, om nu inte kicken ska ha med sig honom på jobbet. Dom har tydligen saknat honom där borta på bygget. Men vi får se hur det blir. Vilket som bara han slipper vara hemma själv.

Näe nu ska jag ta och packa bingoväskan och bege mig mot facker.


Kommentarer
Postat av: Petra

åå vad roligt att du skriver igen! ME LAJK!!!

2011-04-12 @ 19:13:40
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0