Tisdag!

Denna tisdag är jag ledig!
Den enda tisdagen som jag är helt ledig på sexveckor.
Men va gör det?!

Va nyss ut med Arnold på hans första promenad idag. Ja jag är lite seg, men jag försöker lära honom att det inte går fortare för att han piper. Det går så där. Gick förbi hemtjänststugan och fick mig lite kaffe och hörde mig för om planeringsdagen imorrn.
Jag och Bea vill ju gå ut efter det är slut men vi verkar vara dom enda.:(
Men vi kan säkert ha kul ändå.:)

 Den här veckan är det sista veckan jag går på den här raden, sen börjar jag på susannes rad. Som blir min.:)
Känns toppen att slippa fem delade turer och en femdagars helg som jag har nu och istället ha bara en delad tur och som mest fyradagars helg. Räcker gott och väl vill jag lova.

Näe nu ska jag väl fortsätta nörda vid facebook innan petra kommer hem från brunflo och jag ska hjälpa henne att städa kaninburarna åt mamma. Eller ja jag har ju faktiskt en kanin där jag med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0