Vardag

Nu var påsken över och lika så min lediga helg.
Började på min fasta rad nu och det började inte bätte än med en ledig dag. Jag är inte den som klagar.
Specielt inte med det här underbara vädret.
Jag försöker att få lite färg. Men det är ju dumt. har jag inte fått färg när solen lyser ute på snart 24 år så lär det ju inte ska börjas nu. Vilket jag tycker är väldigt dumt. Hade velat att det iaf syns att jag har varit ute hela helgen.
Jaja slut klagat på det jag är ett redhead och albino.

Imorrn så ska jag jobba igen. 7-16. Hoppas på fin väder imorrn med man blir på så pass mycket bättre humör då.
Jobbar fyra dagar sen är jag ledig till helgen igen. ME LIKE!

Jag har planterat blommor idag. Jag börjar känna mig riktigt kvinnlig nu.
Buskkrasse blev(tror jag) det iaf, ute vid bron i såna där grejor som man har blommor i.
Dom kommer väl att titta upp om sisodär två-tre veckor och jag väntar med spänning.

Kom nyss hem i från brunflo där vi har ätit pizza idag. Vem har lust att stå vid spisen en sån här vacker dag.
Inte jag iaf. Fast det har jag ju inte i vanliga fall heller. men ännu mindre idag.:P
Mätt och belåten är jag och nu tror jag att jag ska ta mig en promenix med Arnold.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0