Flytta

Ska åka iväg och hjälpa Monika att komma igång med flytten.
Jag och Petra var dit igår kväll och började lite smått att rensa bort papper som inte behöver vara kvar.
Det resulterade i en och en halv soppsäck! Men då var det gjort och halva henne bokhylla går nu att se.:P
Idag ska vi som sagt dit igen och fortsätta med all hennes pant. Kommer nog klinga ner några kronor (ganska många) extra efter det. Sen får vi se vad vi fortsätter med. Det är ju bara att fortsätta när man väl har börjat.
Var och tittade på hennes nya lägenhet igår oxå. Det kommer bli skit bra när man får in lite grejor där.:)
Näe nu ska jag åka ut till stugan och ta mig en kopp kaffe innan jag beger mig mot Brunflo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0