Garagefest

Ikväll är det dax för den årliga gargefesten på bastuvägen 2.
Det kommer bli en rolig kväll som alltid annars med nära och kära.
Dom flesta ska äta surströmming, men inte jag.
Jag ska åka in till Brunflo om en stund och köpa korv och äta till tilbehören dom andra äter surströmmingen.
Det tycker iaf jag låter som en ypperlig idé.:)

Hjärtat håller på att göra varmamackor. Det blir min lunch idag då jag vaknade före nio.
Har hunnit med att vara på auktion en sväng med mamma oxå.
Man hinner med så mycket när man vaknar tidigt. Och det är så skönt att vakna tidigt och vara utsövd utan väckarklocka. Har även hunnit med en tvättmaskin och en promenad i regnet med vovven.

Gårdagen tillbringades med Petra och Helena.
VI drack kaffe åkte in till stan och jag köpte mig en ny klocka och ett par nya skor och leggings.
Sen dumpade vi Petra på jobbet och åkte upp till Angelica, Andreas och Nellie. Sötare unge.
Kvällen avslutades med bingo med Helena. Dock fick vi åka därifrån fattigare än när vi kom. Men det gör inget.

Nu är det dax för lite lunch. Innan det blir en färd till Brunflo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0