häxansurtant.

Jag ber om ursäkt till mina nära och kära för mitt beteende den närmaste tiden.
Jag håller nämligen på att sluta snusa. Är inne på tredje dagen idag. Eller den är ju snart slut.
Trodde det skulle vara lika lätt som att sluta röka. Men jag kan tala om att så är icke fallet.
Håller på att bli galen! Men jag ska klara det här. PUNKT!
Och nej jag är inte med barn. Så nu var det sagt så nu behöver ni inte fundera över det heller.
Vill bara sluta snusa.
Som sagt häxansurtant är on the run!
Nu ska jag gå och lägga mig och sova av mig mitt abstinens.
Om jag nu kan sova utan att drömma mysko drömmar som gör att jag inte kan sova. Snacka om abstinens!


Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår att det är jobbigt, men det fixar du!!!

Heja, heja!!

Tänk vad mycket pengar du ska spara in på snusdosorna oxå! :D

2011-08-24 @ 13:52:45
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0