Hemma fru

Det är vad jag är just nu, Kicken började jobba idag så då är det min plikt som hemma gående att laga mat till min karl tills han kommer hem. Det går ju bra så länge jag har fantasi. Men när den är slut då vette tusan.
Idag blir det iaf mjölkstuvade makaroner och köttbullar. Inte det mest komplicerade med jävligt gott nångång ibland. Blir väl aldrig nått komplicerat när jag står framför spisen eftersom det är det värsta jag vet.

Har varit in en sväng till stan idag. Skjutsade Monika på östersundsbostäder.
Så nu ska hon flytta och bli torvalla bo.
Jag höll mig i närheten av bilen så det inte skulle bli så vart för Arnold.
Sånna här dagar skulle det vara fint att bo vid en sjö så Arnold kunde bada som han ville.
Snacka om att hunden skulle vara nöjd då.:)

Ihelgen så var det ju yran. Och även fast jag inte gick på själva yran så är det ju ett måste att gå på dagen och åka karuseller och försöka vinna en stor choklad (som jag aldrig gör). Och titta på alla stånden där nere.
Jag och Petra hittade tre karuseller som vi tyckte såg lagom skräckinjagande ut och åkte dom. Kicken åkte en sen vart han less och gick och satte sig i ett öltält.:P
Jag hittade lite fynd oxå:

Ett par spindelörhängen.

Ett par solglasögon.

Och ett armband. Självklart skrev jag Sandra.

Och så klart så är allt i rosa. Lilla rosa jag.:)
Undrar om jag någonsin kommer att växa ifrån det rosa.
Jag tror inte det.:P Vart ju så sent jag började gilla rosa eftersom jag vart tjej så sent.:P
Näe nu är det dax att börja med hemmafrusysslorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0