Jobb.

Igår var första jobbdagen efter semestern.
Det kändes hur bra som helst att vara tillbaka, och få lite rutiner igen.
Alla gamlingar blev så glad att se mig. Och det värmer i Sandrahjärtat.:)
Kicken frågade mig i söndags om jag hade ångest över att det var sista semesterdagen. Jag svarade nej, och att jag längtade till att komma tillbaka. Då gav han mig en konstig du-är-dum-i-huvudet-blick och skackade på huvudet. Är  det inte bra att man längtar till sitt jobb? Att man har ett jobb som man trivs med? Det tycker jag iaf.
Har iaf en mjukstar. jobbade 7-16 igår, ledig idag, 7-17 imorrn och 7-16 på torsdag sen är jag tredagarsledig.
Så jag är inte bitter.:)

Och på torsdag så fyller jag år oxå. Hela 24år.
Jag önskar mig först och främst nya fina ventilhattar som nån klåfingrig jävel snodde när jag och anita var på semester. Mina fina blåa patron ventilhattar. Jävla klåpare som inte kan låta bli andras saker!
Sen så tror jag inte jag önskar mig så mycket mer. Är glad om nån kommer ihåg mig.
Jag och hjärtat ska göra smörgåstårta och jag ska baka.
Jag ska baka idag tänkte jag. för imorrn lär man ju vara trött efter jobbet.

Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0