Ledig

Idag har jag varit ledig hela dagen! Det har varit skönt.
Men samtidigt så blir jag så rastlös.
Men jag tog tag i det och tog mitt pick och pack (arnold) och åkte till brunflo och hälsade på Monika.
Sparkade henne i röven så hon tar tag i sin flytt nångång.
Packade två flyttkartonger och tog med dom till Torvalla innan vi åkte och åt en varsin burgare på macdonalds.
Nu sitter jag och väntar på att Petra ska komma så ska vi åka iväg på bingo.
Hoppas på att vinna, som alltid.

Igår var hela familjen Qvist + Kicken iväg och åt på Eastern.
Vi firade att pappa har varit nykter i ett halvår igår.
Min pappa är duktig. Jag älskar min nya pappa. Jag älskade min förra pappa och men jag älskar den nya mer.
Han bryr sig och finns där som den förra inte gjorde. Han mår mycket bättre nu. Hela familjen mår bra nu.
Jag trivs som det är nu. Jag hoppas att det fortsätter så här.
Nog om det.

Nu har jag varit rökfri i ett halvår och jag har varit snusfri i en vecka.
(Klapp på axeln!) Det känns bra, men tänker fortfarande alldeles för mycket på snus. Så fort jag åker förbi shell så tänker jag "måste jag köpa snus" och kommer sedan på att nej det ska jag inte göra.

På lördag så är det Great Lake Run. Jag längtar, jag har köpt en klänning som jag ska ha då.

Köpte likadana till Petra och Anita fast i andra färger. (ja jag vet att jag är en snäll syster)
Så vi ska vara likisar på lördag.:)
Nu är det dax att göra sig i ordning.
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Simone

Fin klänning ! :)

2011-08-31 @ 15:18:31
Postat av: Simone

Nu har du varit ledig nog länge härifrån.. uppdatera !

2011-09-02 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0