Minisemester.

Imorgon åker jag och Anita på en minisemester.
Vi har inte haft en aning om vart vi ska åka. Men nu har vi iaf en destination.
Vi ska åka på Ullared. Jag har ju aldrig varit dit. Så det ska bli spännande.:) Och troligtvis dyrt.
Men det gör ingenting. Man vet ju vad man har för pengar att röra sig med.
Känns skönt att jag iaf får göra nånting på semestern. Inte bara vara hemma.

Igår var jag på travet och jobbade. Var för 9.40 och åkte därifrån 19.00.
Jag kan tala om att jag var rätt så mör i mina fötter då.
Jag är inte van att stå rakt upp och ner hela dagarna.
Men det är roligt att göra nånting annat nångång.
Jag skulle aldrig palla att göra det där varje dag.
Fick en arbetskada oxå.

Ont gjorde det.
Nu kan jag inte böja helt på fingert. Och jag vill bara sticka hål på det, och trycka ut all vätska.
Det är så frestande. Det bästa som finns tror jag. (jag vet att jag är sjuk i huvudet) Men mamma avrådde mig helt. Eftersom det är rötmånad och det är väldigt lätt att få infektioner. Dumt av mig att sticka hål då eftersom jag ändå har lätt för det som det är.

Nu ska jag ta och packa lite tills imorrn. Har ingen aning om vad jag ska ta med mig.
Men badkläder, några ombyten, schampo, balsam och lite smink är väl en bra början?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill också till Ullared !!

2011-08-08 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0