Pepp!

Tackar alla som peppar mig i min sluta snusa prosess.
Det är värt jätte mycket att ni tror på mig och jag blir så peppad. Och känner att jag skulle göra fler än bara mig besviken om jag skulle börja igen. Det hjälper med andra ord.:)
Och jag känner mig inte lika häxansurtantig längre.

Idag har man fått lön. Och jag har betalat räkningarna så nu är man fattig igen.
Men har inte så mycket kvar på bilen nu så. Femtusen i månaden gör ganska mycket.
Men det var mitt eget val för att det skulle bort så fort som möjligt så jag klagar inte.
Ska iväg till frissan nu snart. Blir nog rödhårig idag. Spännande.:) Elin gillar när jag kommer för jag är inte så noga så hon får låta fantasin sprudla.:P
Ska nog handla lite efter det, har fan ingenting i kylen och det skulle ju vara bra med lite frukost i helgen iaf.

Ikväll så är det surströmmingskiva med jobbet. Jag ska åka dit en sväng när jag har slutat och kolla läget.
Imorrn är det kräftskiva i brattbyn i Magnus stuga. Då ska man ju dit en sväng oxå. En fullspäckad helg med både jobb och roligheter. Det betyder att den här jobbar helgen kommer gå fort och det gillar jag.

Näe nu är det dax att fixa till sig och fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0