Romantisk.

Ja ni som känner mig vet att jag inte är den romantiska typen.
Men idag ska jag iaf försöka. Hjärtat är nere i garaget och håller på att montera några extralysen på cp-trucken.
Och medans så har jag fixat med att tända ljus i vardagsrummet lite överallt, gjort dipp, strimlat gurka, och hällt upp chips och massa annat gott i skålar. Ska leta fram en bra film och sen ska vi bara mysa.
Hoppas att han kommer upp snart bara så jag inte har försökt helt i onödan.

Hoppas det här är godkänt.:)

Var på Auktion förut idag. Ropade in ett skåp med glasdörrar och 9 wallander filmer.
Fick pengarna för min kära vita traktor igår så då kunde jag ju unna mig det.:)
Så nu ska vi lacka skåpet vitt så är det bara att hitta ett ställe att hänga upp det på kvar.

Imorrn ska jag upp tidigt. Jag ska jobba på travet. Och vi ska vara där klockan 10. Är tusen år sen jag var på travet och jobbade men det går nog bra. Rutinerna sitter väl i ryggmärgen.
Skönt att få göra nått. Fyra veckors semester är för mycket för rastlösa mig.
Speciellt när Kicken inte är hemma.
Men till veckan ska jag och Anita iväg på en liten minisemester.
Vi har ingen aning om vart vi ska, men bort ska vi.
Nån som har några förslag får gärna komma med dom.
 
Näe nu går jag och schasar upp den där jag bor med från garaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0