<3

Julen kunde ju ha varit bättre. Vi fick tyvärr säga hejdå till våran älskade morfar på julafton. Bättre tillfälle hade ju oxå kunna valts, men döden tittar in när han själv vill. Här har man ingenting att säga till om.
Mamma och pappa har åkt med mormor till hallstahammar idag på förmiddagen. Hoppas det går bra för henne där hemma alldeles själv. Huvva. Känns fortfarande som en overklig dröm. Det går bra på dagarna när man har massa annat som man kan tänka på. Men på kvällarna när jag lägger mig då kommer tankarna. Vilket har resulterat i två i princip sömnlösa nätter. Inatt vart det ju kanske inte bättre av att Dagmar kom på en blixtvisit heller. Men jag stannade hemma från jobbet. Känner att jag inte gör nått bra jobb när jag är jättttte trött. Jag tror nog oxå att mina kära arbetskollegor förstår mig.
Hoppas på bättre sömn inatt. Hoppas kan man ju alltid.

Sov gott älskade morfar! Du är saknad i massor!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0