5

Fem dagar kvar till jul. Ja va roligt för den som tycker om julen och har julkänslor. Det har inte jag. Nen jag tror ändå att det kommer bli en bra jul. Är ju ledig den här julaftonen. Har inte varit ledig på julen på sex år. Vad gör man egentligen en hel julafton. Jag ska ära och bli ännu fetare. Me like! Ska vara hos Anita och Kickens bror. Och på kvällen blir det risalamalta på fyran, som varje jul.:)
Vi har lite udda traditioner på bastuvägen. Dagen före pysslar vi och dricker lite starkt och på julafton äter tvåan och sexan risalamalta på fyran. Men vi gillar det och det är ju det som är huvudsaken.

Har bokat tid för felsökning på min bil den andra januari i Brunflo. Så jag går veta vad det är för fel på värnen i bilen. Jag har en sommarbil på vintern och vinterbil på sommaren. Ja som ni förstår så är värmen inte vad den borde vara i min bil just nu. Men iaf. Kollade här i Fåker vad dom tog för en felsökning (man måste ju kolla) och då bjöd dom på det. Tack sa jag och kom på att jag inte ens körde min bil idag. Försöker få tag på gubben så han kan åka med den hit och fixa det. Hoppas han svarar snart.:)

Idag är det grötlunch här på jobbet. Mums tycker jag men inte mun mage då hon skulle bjuda på risgrynsgröt som innehåller mängder av mjölk. Men är huvudet dumt får kroppen lida. Lätt vört det ibland.
Vart ett ganska svamligt inlägg känns det som. Men ni som läser har hu fått en liten uppdate iaf.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0