50år

Idag fyller min pappa 50år. Herre jösses vad gammal han är. Fast egentligen inte, om man tänker på hur gammal jag är.:)
Han har ju förövrigt rymt för att slippa festligheterna. Men han kommer hem till helgen och då har han och mamma med sig mormor och morfar. Så vi har lite att stå i innan dom kommer hem. Men det går nog bra. Skönt för både mormor och morfar att komma iväg trots tråkigheterna. Mormor behöver nån att prata med och så blir det lite miljöombyte för båda.

Ligger på soffan på jobbet och förslappar mig lite innan det är dax att jobba igen. Har förövrigt skrivit över bilen på mig nu. Så nu äger jag äntligen en bil på riktigt.:) Skönt!
Nått mer? Näe tror inte det.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0