Bebis

Har varit hos Helena och snusat och burit på Hugo. Åhh vad det rycker i mamma nerven. Jag vill oxå ha en bebis att bära och snusa på. Ja det blir väl nångång.
Eftersom jag ska jobba ikväll så tyckte jag inte det var nån mening att åka hem igen utan åkte direkt på jobbet. Tog med mig en matlåda och har nu suttit och avnjutit den. Känns liite fel att vara på jobbet så här mycket för tidigt. Men men. Är man snål så är man.;)
Kommer nog bli en lugn kväll om man tittar på listan. Men man ska aldrig vara så säker. Det visar sig när kvällen är slut.

Idag fyller min äldsta och bästa kompis år! Jeanette alltså. Det är tråkigt att man inte bor närmare varann såna här gånger. Som jag önskar det många gånger. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Hon kommer ju hem till jul iaf.:)

På torsdag fyller Bettina år. Då ska vi vara hemma hos mig och spela spel och kanske göra lite julkort. Nyktert blir det eftersom Bettina inte får dricka nått just nu pga hennes dumma hjärta som ska slå för fort. Men det kommer bli bra iaf. Man kan ha roligt nykter det vet jag och speciellt med det sällskapet som blir.:)

Nu ska jag ta mig en liten tupplur innan jag börjar jobba. Och nu hann du inte gnälla på långsam uppdatering igen Simone.:P


Kommentarer
Postat av: simone

Joe, det tog 8 dagar ! Jag har varit in här varje dage sen den 29e :p höhöhö

Men jag gav fan it att gnälla i en kommentar, det gör jag efter ett x antal dagar ;)

2011-12-07 @ 14:39:05
URL: http://simonev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0