Dan före dopparedan.

Idag är det alltså dagen för julafton. Jag och hjärtat åkte in till stan tidigt för att hinna före alla galningar på affärn. Vi lyckades. Och kom ut med massa mat inte bara massa onödigt som vi är ganska bra på att stoppa i vagenen. Sen bar det av till frissan för min del. Ingen större förändring bara det att det är rött igen. Ska spara ut håret nu så Kicken får se att jag inte passar i långt hår. Och för att han ska klippa sig.:P Man får ha sina knep.:) Ikväll är det dricka som gäller på fyran. Som vanligt. Hoppas på en trevlig kväll, men det är ju klart det blir. Jag är ju där.:) Och imorrn är det julafton. Vi ska först vara hos Anita, sen ska jag och Kicken fara vidare till Daniel, Kickens bror, med familj. Sen blir det risalamalta på fyran. MUMS! Nej nu ska jag göra mig iordning för att traska bortöver. GOD JUL PÅ ER mina ynka men trofasta läsare.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul Sassa...vi kanske ses till veckan :)

2011-12-26 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0