Stan

Har varit in till stan en sväng idag. Dagmar den jäveln gjorde ju så jag fick punka på ett däck och hon snodde även min vindrutetorkare, det var en jävla biatch den där Dagmar. Men nu är set fixat. Tur man har kontakter.:)
Jag och Petra åkte sen vidare till ÖB och handlade lite nödvändigheter. En tandbirstmugg tex. Rosa och fin. Synd vara att tvålpumparna i samma färg var slut. Trodde iaf att det skulle bli livat här hemma men Kicken sa att det vart bra, tur säger jag.:) Köpte även en födelsedagspresent till Lennox som fyllde 1år igår. Tider går fort. Sen åkte vi vidare upp på Lillänge. Gick på Apoteket, bytte mina skor på skopunkten, Lindex och bolaget. Sen åkte vi och grattade Lennox en snabbis innan Petra skulle vidare på jobbet. Har haft en trevlig dag med lillasyster. Nu ska jag slappa här i soffan en stund innan det blir en promenad med Arnold. Ska hämta Petra på jobbet halv tio efter det ska jag sova. Om det går. Men det har gått bra dom två sista dagarna.

Morfar du saknas oss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0