Underbara vänner!

Det är tur jag har såna underbara vänner! Som alltid får mig att le och må bra. Tur att jag har rensat bort mina energitjyvar och sånna som bara tar och inte ger tillbaka. Även fast några av mina bästa vänner inte bor nära så får dom mig att le genom nån kommentar här eller nån annanstans. Och jag blir alltid lika glad när jag kommer på mig själv att sitta och små le som nån annan nykär fjortis eller nått. Men det ör ju positivt vore ju förjävligt om jag aldrig log åt mina vänner och bara tyckte det var piss och blä. Näe ni är för underbara och jag är er evig tacksamma för att nu finns i mitt liv. Även fast jag är sämst på att höra av mig och visa min uppskattning. Och tack för att ni står ut med mig! Jag älskar er! Ni vet vilka ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0